Sunteti in cautarea unui contabil din Pitesti, iar un pret lunar cat mai atractiv este prioritar pentru Dvs?

Cu ajutorul formularului de mai jos puteti obtine cea mai buna oferta de pret de la 5 contabili din orasul Dvs cu ajutorul platformei Expert24. Gratuit, facil si rapid ! – Doar completati formularul si asteptati oferta!

(*:completarea formularului nu produce nici o obligatie pt Dvs, ci constituie doar o cerere de oferta – puteti oricand sa solicitati oferte de pret de la alti prestatori)

 

Formular cerere de oferta

 

Primiti rapid cotatii de pret de la contabili din localitatea D-voastra

  • Alegeti oferta care se muleaza pe bugetul alocat de D-voastra
  • Obtineti oferta gratuit si fara a fi obligat la ceva
  • Economisiti bani, energie si timp
  • Primiti oferta rapid

Aspecte pe care trebuie sa le lamuriti inainte de a angaja un contabil

1. Cat taxati pentru servicii?

Onorariile practicate sunt un loc logic pentru a incepe. Cu toate acestea, este esential sa le luati in considerere in raport cu serviciile care sunt cuprinse, si ce imbunatatiri ar putea furniza acestea pentru compania D-voastra.

2. Ce fel de servicii sunt incluse in pret?

Obtinerea unei cotatii de pret detaliate de la un anumit contabil Pitesti va facilita compararea acestuia cu alte servicii.

3. Ce imi puteti oferi in plus fata de alte firme?

Cele mai multe firme intentioneaza, bineinteles, sa va convinga sa optati pentru ei. Dar testati multitudinea de raspunsuri la aceasta intrebare pentru a vedea care dintre ei reactioneaza cu altceva decat smecherii de marketing.

4. Imi oferiti pe cineva care sa se ocupe in mod direct de afacerea mea?

In general, este mai bine sa aveti un punct de contact cu firma, chiar daca mai multi angajati sunt implicati in contractul de colaborare. Acest aspect ofera continuitate, cimenteaza o relatie si reduce riscul unor erori sau cel al unor termene ratate.

5. Prin ce metoda vom tine legatura?

Un contabil cu experienta trebuie sa fie foarte riguros in ceea ce priveste relatia cu contractantii. Decideti laolalta cat de frecvent este necesar sa comunicati si in ce forme se poate face acest lucru – de ex. intrevederi direct, apeluri prin telefon, intruniri video. Un practician desavarsit ar trebui sa fie deschis intalnirilor periodice, chiar si in situatiile in care nu pare sa existe nimic deosebit de analizat, fiindca problemele pot trece neobservate pana cand nu vor fi aduse in discutie.

6. Care sunt problemele ce necesita verificare periodica?

Asa cum a fost mentionat la punctul 5, este un pas important sa faceti rost de impresiile contabilului dvs. cu privire la elementele pe care este necesar sa le luati in vedere periodic. Complicatiile ar putea fi reprezentate de declaratiile fiscale, previziunile economice, controlul datoriei si administrarea fluxurilor de numerar.

7. Exista consideratii speciale pentru tipul meu de afacere?

Discutarea acestor chestiuni va va sprijini sa descoperiti cate experienta din acest sector detine contabilul dvs., dar este si de ajutor. In cel mai bun caz, doriti un specialist cu multa practica in tipuri de activitati foarte asemanatoare, pentru a fi cat mai versati pentru a gestiona riscurile si oportunitatile dvs.

8. Ce servicii aditionale oferiti?

Dupa ce afacerea dvs. se extinde, este posibil sa alegeti sa extindeti diferitele servicii pe care le primiti de la profesionistul selectat (de exemplu, investitii pentru crestere, creante fiscale pentru cercetare si dezvoltare). Descoperiti de la inceput daca serviciul pe care l-ati ales asigura competenta de care este nevoie, pentru ca sa nu trebuiasca sa optati pentru alta companie in momentul in care va extindeti. Este, totodata, bine sa observati in ce fel acest contabil va putea aduce avantaje in fiecare zi.

9. Care sunt aspectele asupra carora clientii gresesc cel mai des?

Acesta este o cale buna sa beneficiati de experienta companiei alese in domenii asemanatoare, asa incat sa puteti evita astfel de decizii gresite. Pe de alta parte, atunci cand nu va prezinta o solutie prea buna, s-ar putea sa nu detina nivelul de experienta pe care il cautati.

10. Cum procedati pentru a fi sigur ca nu ratam termenele limita?

Una dintre cele mai de baza atributii care ii revin contabilului dvs. este sa va sustina sa ramaneti in relatii cat mai bune cu cei de la ANAF. Cineva care detine cunostiinte va fi gata si dispus sa va aduca aminte de toate responsabilitatile Dvs, mai bine decat sa urmareasca sa retineti D-voastra.

Aceasta pagina este despre: contabil Pitesti.