Sunteti in cautarea unui contabil din sector 1, si un pret lunar cat mai atractiv este prioritar pentru dumneavoastra?

Cu ajutorul formularului de mai jos aveti sansa de a obtine cea mai buna oferta de pret de la 5 contabili din localitatea Dvs cu ajutorul platformei Expert24. Gratuit, usor si rapid ! – Doar completati formularul si asteptati oferta!

(*:completarea formularului nu produce nici o obligatie pt Dvs, ci constituie doar o cerere de oferta – puteti oricand sa solicitati oferte de pret de la alti prestatori)

 

Formular cerere de oferta

 

Primiti rapid oferte de pret de la contabili din orasul dumneavoastra

  • Alegeti acel tarif lunar care se potriveste cu bugetul alocat de Dvs
  • Primiti oferta fara nici un cost si fara a fi obligat la ceva
  • Consumati mai putini bani, timp si efort
  • Primiti oferta rapid

Aspecte pe care trebuie sa le lamuriti inainte de a angaja un contabil

1. Ce costuri presupun anumite servicii?

Costurile practicate sunt un pas evident la inceput. Cu toate acestea, este esential sa le luati in considerere in raport cu serviciile care sunt cuprinse, si ce avantaj vor oferi acestea pentru firma Dvs.

2. Ce fel de servicii sunt incluse in pret?

Obtinerea unei cotatii de pret detaliate de la un anumit contabil sector 1 va facilita compararea acestuia cu alte servicii.

3. Care sunt avantajele daca va aleg pe Dumneavoastra?

Astfel de companii intentioneaza, cu siguranta, sa va convinga sa le alegeti. Dar puneti in balanta multitudinea de raspunsuri in cazul acestei intrebari pentru a vedea cine replica cu altceva decat pacaleli de marketing.

4. Imi oferiti pe cineva care sa se ocupe in mod direct de afacerea mea?

De regula, este indicat sa existe un punct de contact cu firma de contabilitate, chiar daca mai multi angajati sunt implicati in munca. Acest aspect ofera continuitate, formeaza o relatie si reduce riscul unor erori sau cel de termene ratate.

5. Cum pastram legatura?

Un contabil bun se vede nevoit sa fie foarte riguros in ceea ce priveste comunicarea cu contractantii. Alegeti impreuna cat de regulat ar fi bine sa discutati si cum este indicat sa aiba loc aceste momente – de ex. intalniri direct, apeluri prin telefon, conferinte online. Un profesionist trebuie sa fie predispus la intalnire constante, chiar si atunci cand nu pare sa fie nimic iesit din comun de analizat, deoarece greutatile pot sa nu fie observate pana cand nu vor fi discutate.

6. Ce probleme ar trebui sa discutam periodic?

Asa cum a fost mentionat la punctul 5, este un lucru bun sa primiti parerile contabilului dvs. in ceea ce priveste elementele pe care trebuie sa le luati in calcul in mod continuu. Nelamuririle pot cuprinde declaratiile fiscale, previziunile economice, verificarea creditului si administrarea fluxurilor de lichiditati.

7. Exista aspecte speciale in ceea ce priveste afacerea mea?

Adresarea acestei intrebari va va ajuta sa aflati ce fel de informatii din aceasta industrie are contabilul dvs., dar este si benefic. In mod ideal, cautati o persoana specializata cu multa practica in tipuri de businessuri foarte similare, astfel incat sa fie experimentati in ceea ce priveste riscurile si oportunitatile dvs.

8. Exista si alte servicii in afara celor de baza?

Dupa ce afacerea dvs. se extinde, se poate sa alegeti sa imbunatatiti serviciile de care beneficiati de la cel care a fost selectat (spre exemplu, fonduri pentru extindere, creante fiscale pentru cercetare si dezvoltare). Aflati in avans daca serviciul ales confera competenta necesara, asa incat sa nu fiti obligat sa alegeti o alta firma in momentul in care va mariti compania. Este, totodata, indicat sa aflati cum acest contabil va putea aduce valoarea suplimentara de fiecare data.

9. Care sunt cele mai comune greseli pe care le fac clientii dvs.?

Acesta este un mod potrivit de a beneficia de experienta intreprinderii alese in afaceri comparabile, asa incat sa puteti evita asemenea greseli. Pe de alta parte, daca nu va furnizeaza o solutie prea buna, exista posibilitatea sa nu fi acumulat nivelul de cunoastere pe care il cautati.

10. Cum procedati pentru a fi sigur ca nu ratam termenele limita?

Una dintre cele mai de baza roluri din partea contabilului dvs. este sa va sustina sa ramaneti in legaturi bune cu cei de la ANAF. Cel care detine experienta va fi pregatit si dispus sa va aduca aminte de toate indatoririle Dvs, in loc sa sa urmareasca sa va amintiti D-voastra.

Aceasta pagina este despre: contabil sector 1.